Wednesday 22 November 2017

Forex Dubai Kariery


Praca w finansach 5 Forex Careers. Rynki walutowe mogą być ekscytującym i dochodowym rynkiem handlu, jeśli dokładnie zrozumieć, jak kupić i sprzedawać waluty Jeśli ponownie narysowany w tej dziedzinie, może nawet chcesz, aby to kariera. Forex miejsc pracy szybkim tempie i może oznaczać dziwne godziny pracy i długie dni pracy, ponieważ rynki walutowe są otwarte 24 godziny na dobę, pięć dni w tygodniu Wymagają znajomości i zgodności z przepisami ustawowymi dotyczącymi rachunków finansowych i transakcji Niektóre miejsca pracy wymagają kandydatów jeden lub więcej egzaminów, takich jak egzaminy z serii 3 Seria 7 lub egzamin z serii 63 Jeśli kwalifikujesz się do pracy w obcym kraju, kariera w forex może przynieść dodatkowe emocje za granicą Niezależnie od miejsca pracy, znajomości języka obcego , szczególnie niemiecki, francuski, arabski, rosyjski, hiszpański, koreański, mandaryński, kantoński, portugalski lub japoński, jest pomocny i może być wymagany w niektórych pozycjach. są zaskoczeniem dla nowych przedsiębiorców, sprawdź na rynku Forex, kto handlu walutą i dlaczego. Ten artykuł zapewni przegląd pięciu głównych obszarów kariery w forex Należy pamiętać, że konkretne pozycje mają zazwyczaj różne nazwy w różnych firm.1 rynku walutowym Analityka Waluta Badacz Strategia Walutowa Analityk Rynku walutowego, zwany również badaczem walutowym lub strategiem walutowym, działa na maklerskie transakcje maklerskie i przeprowadza badania i analizy w celu napisania codziennego komentarza rynkowego na temat rynku walutowego oraz kwestii ekonomicznych i politycznych wpływających na waluty specjaliści wykorzystują techniczne analizy fundamentalne i ilościowe w celu informowania ich opinii i muszą być zdolni do szybkiej produkcji wysokiej jakości treści, aby nadążyć za szybkim tempem rynku walutowego Zarówno nowi dystrybutorzy, jak i instytucjonalni, korzystają z tej wiadomości i analizy, aby poinformować o swoich decyzjach handlowych. Analityk może również prowadzić seminaria edukacyjne i seminaria internetowe, które pomogą klientom i potencjalnym klientom c lients uzyskać więcej komfortu z handlu forex Analitycy starają się również ustanowić obecność w mediach, aby stać się zaufanym źródłem informacji forex i promować firmy, na których pracują Tak więc istnieje duży element marketingowy do analityki forex Ten rynek może być zdradziecki dla inwestorów nieprzygotowanych Dowiedz się, jak uniknąć błędów, które pomagają handlowcom walutowym, Przeczytaj najważniejsze powody Forex Traders Fail. Analityk powinien posiadać licencjat z zakresu ekonomii, finansów lub podobnego obszaru i może liczyć na co najmniej rok doświadczenie w pracy na rynkach finansowych jako handlowca i / lub analityk i być aktywnym handlowcem forex Umiejętność komunikacji i prezentacji są pożądane w każdej pracy, ale są szczególnie ważne dla analityków Analitycy powinni również być dobrze zorientowani w dziedzinie ekonomii, finansów międzynarodowych i międzynarodowych polityka.2 Account Manager Professional Trader Institutional Trader Jeśli sam konsekwentnie udawał forex na własną rękę, ma y mają to, czego potrzeba, aby stać się profesjonalnym handlowcem forex Waluta funduszy inwestycyjnych i funduszy hedgingowych, które zajmują się handlem forex, potrzebują menedżerów kont i profesjonalnych handlowców forex do podejmowania decyzji kupna i sprzedaży Więc inwestorzy instytucjonalni, np. banki, wielonarodowe korporacje i banki centralne, aby zabezpieczyć się przed wahaniami wartości w walucie walutowej Niektórzy menedżerowie ds. rachunków nawet zarządzają poszczególnymi kontami, podejmują decyzje handlowe i realizują transakcje na podstawie swoich celów klientów i tolerancji na ryzyko. Jeśli szukasz odpowiedzi, sprawdź 7 najczęściej zadawanych pytań dotyczących transakcji walutowych. wysokie stawki Kierownicy działów są odpowiedzialni za duże kwoty pieniędzy, a ich profesjonalna reputacja oraz reputacja ich pracodawców przekładają się na to, jak dobrze sobie radzą z tymi funduszami Oczekuje się, że osiągną cele docelowe zysku, podczas pracy z odpowiednim poziomem ryzyka Te zadania mogą wymagać doświadczenia z konkretnymi platformami obrotu, jak również doświadczeniem zawodowym w fin ance i stopień licencjata w dziedzinie finansów, ekonomii lub biznesu Podmioty gospodarcze instytucjonalne mogą być skutecznymi podmiotami gospodarczymi nie tylko z tytułu transakcji walutowych, ale również towarów, opcji, instrumentów pochodnych i innych instrumentów finansowych.3 Organ regulacyjny reguluje próby zapobiegania oszustwom w przemyśle walutowym, a także wiele sposobów pracy w regulaminie forex. Organy regulacyjne zatrudniają wielu różnych specjalistów i działają w wielu krajach. Działają również w sektorze publicznym i prywatnym. Komisja ds. Obrotu Futrami Commodity Futures CFTC jest rządowym regulatorem forex w Stanach Zjednoczonych Stowarzyszenie Narodowych Stowarzyszeń Futures (NFA) ustanawia standardy regulacyjne i monitoruje członków dealerów forex z sektora prywatnego. CFTC zatrudnia prawników, biegłych rewidentów, specjalistów ds. handlu kontraktami terminowymi i specjalistów ds. zarządzania. Audytorzy zapewniają zgodność z przepisami CFTC i muszą mieć co najmniej stopień licencjata w rachunkowości, chociaż jest mistrzem i Certified Public Accountant C Zaleca się określenie preferencji podatkowych Ekonomiści analizują ekonomiczne skutki przepisów CFTC i muszą mieć co najmniej stopień licencjata w dziedzinie ekonomii. Specjaliści ds. Handlu kontraktami terminowymi przeprowadzają nadzór i prowadzą dochodzenia w sprawie domniemanego oszustwa, manipulacji na rynku i naruszeń praktyk handlowych, a także podlegają doświadczeniom zawodowym i wymaganiom edukacyjnym , które różnią się w zależności od miejsca. CFTC prac są zlokalizowane w Waszyngtonie, Chicago, Kansas City i Nowym Jorku i wymagają obywatelstwa Stanów Zjednoczonych i sprawdzenia tła. CFTC zapewnia również publiczne informacje o edukacji i oszustwach, ponieważ CFTC nadzoruje całość kontraktów na towary i kontrakty futures, rynki opcji w Stanach Zjednoczonych konieczne jest zrozumienie wszystkich aspektów tych rynków, a nie tylko forex. NFA jest podobna do CFTC, a także nadzoruje szersze rynki kontraktów terminowych i towarów, ale zamiast być agencją rządową, jest to prywatna organizacja samoregulująca upoważniona przez Kongres Jej misjami są utrzymanie integralności rynku, fi oszustwo i nadużycia oraz rozwiązywanie sporów za pośrednictwem arbitrażu Chroni również i edukuje inwestorów i umożliwia im badanie brokerów, w tym brokerów forex online Większość miejsc pracy NFA znajduje się w Nowym Jorku, ale kilka z nich jest w Chicago Uważaj, że ta kariera jest dla Ciebie jak dostać się do - i jak odnieść sukces, czytaj Becoming A Analityk Finansowy. Z reguły organ regulacyjny mógłby pracować dla jednej z następujących agencji. Financial Services Authority FSA w Wielkiej Brytanii. Financial Services Agency FSA w Japonii. Security and Futures Commission SFC w Hong Kongu. Australian Securities and Inwestments Commission ASIC w Australii.4 Wymiana operacji Associate Trade Audit Associate Exchange Operations Manager Brokerzy Forex potrzebują osób do obsługi kont i oferują szereg stanowisk, które w zasadzie są na wysokim szczeblu stanowiskach obsługi klienta wymagających znajomości FX Pozycje te mogą prowadzić do bardziej zaawansowanych zadań związanych z forex. Działania związane z wymianą łączą odpowiedzialność za pracę obejmują przetwarzanie nowych kont klienta sprawdzających tożsamość klientów zgodnie z wymogami federalnych przepisów dotyczących obsługi klientów, wypłat, przelewów i depozytów oraz świadczenia usług dla klienta Praca zazwyczaj wymaga tytułu licencjata z zakresu finansów, rachunkowości lub rozwiązywania problemów biznesowych i umiejętności analitycznych oraz zrozumienia rynków finansowych a instrumenty, zwłaszcza forex Może wymagać wcześniejszego doświadczenia w zakresie pośrednictwa Więcej informacji na ten temat można znaleźć w brokerze lub przedsiębiorcy Która kariera jest dla ciebie odpowiednia. Za powiązane stanowisko jest pracownikiem audytu handlowego Ta praca polega na współpracy z klientami w celu rozwiązywania sporów związanych z handlem być dobrym z ludźmi i zdolnym do pracy szybko i myśleć na nogach, aby rozwiązać problemy Trzeba również dokładnie zrozumieć handlu forex i platformy handlowej firmy, aby pomóc klientom. Kierownik operacji wymiany ma więcej doświadczeń i większych obowiązków niż operacje wymiany kojarzy Ci profesjonaliści wykonują, zabawa d, rozliczanie i pogodzenie transakcji walutowych Prace mogą wymagać znajomości oprogramowania związanego z forex, np. szeroko stosowanego systemu SWIFT firmy Społeczeństwo na całym świecie w systemie międzybankowego telekomunikacyjnego finansowego telekomunikacyjnego. Globalne połączenia między amerykańskimi systemami płatniczymi umożliwiają dokonywanie komercyjnych i finansowych transferów, sprawdź wewnętrzną płatność krajową Systemy.5 Programista W forex programiści pracują dla maklerskich, aby tworzyć własne platformy transakcyjne, które umożliwiają użytkownikom dostęp do danych dotyczących kursów walutowych oraz korzystania z wykresów i wskaźników do analizy potencjalnych transakcji, a także handlu forex online kwalifikacji zawodowych obejmują licencjobiorcy w komputerze nauka, inżynieria komputerowa lub podobna wiedza z zakresu systemu operacyjnego, np. znajomość języków programowania takich jak JavaScript, Perl, SQL, Python i Ruby oraz znajomość wielu innych dziedzin technicznych, w tym koncepcji zaplecza, frontu udostępnianie ram, baz danych i serwerów sieciowych. Programiści oprogramowania mogą nie być wymagany mieć wiedzę finansową, handlową lub forex pracować w celu pośrednictwa w handlu forex, ale wiedza w tej dziedzinie będzie główną zaletą Jeśli jesteś samą walutą, będziesz miał lepszy pomysł, czego klienci szukają w oprogramowaniu forex jakość jest głównym czynnikiem różnicującym jeden maklerski forex od drugiego i kluczem do sukcesu firmy Maklerstwo stoi w obliczu poważnych problemów, jeśli klienci mogą wykonywać transakcje, gdy chcą, lub nie są wykonywane na czas, ponieważ oprogramowanie nie działa prawidłowo musi być w stanie przyciągnąć klientów z unikatowymi cechami oprogramowania i praktykować platformy handlowe Więcej w tej dziedzinie jest to odczytanie, oprogramowanie do automatyzacji transakcji na rynku Forex. Inne pozycje w forex dla typów komputerów obejmują projektantów z doświadczeniem użytkownika, programiści stron internetowych, administratorzy sieci i systemów oraz technicy pomocy technicznej. Dodatkowo opcje pracy Oprócz szczególnych, wysoce technicznej kariery forex opisanych powyżej, forex firmy muszą również wypełniać te same stanowiska, które muszą wypełniać wszystkie firmy, takie jak zasoby ludzkie i księgowość. Jeśli uważasz, że jesteś zainteresowany karierą w forex, ale nie mają jeszcze wymaganego doświadczenia ani zdobycia doświadczenia ze względu na pozycję techniczną, coraz nogi na mokro w ogólnej pozycji firmy Nawet stanowisko wsparcia administracyjnego daje poczucie środowiska pracy forex Dla studentów wyższych uczelni, wiele firm forex oferuje praktyki. Badanie przeprowadzone przez United States Bureau of Labor Statistics w celu pomiaru wolnych miejsc pracy Zbiera dane od pracodawców. Maksymalna kwota, którą Stany Zjednoczone mogą pożyczać. Pułap zadłużenia został utworzony na podstawie drugiej ustawy o obligacjach skarbowych. Oprocentowanie, w którym instytucja depozytowa pożycza środki utrzymywane w Rezerwie Federalnej w innej instytucji depozytowej.1 A statystyczny środek rozproszenia zwrotu dla danego indeksu bezpieczeństwa lub rynku Zmienność może być mierzona. Działaj w USA Kongres zdał w 1933 r. Jako ustawę o bankowości, która zabraniała bankom komercyjnym uczestnictwa w inwestycji. Płaca płaca Nonafarm odnosi się do jakiejkolwiek pracy poza gospodarstwami domowymi, prywatnymi domami i sektorem non-profit US Bureau of Labor. Working at GAIN Capital. czterech kontynentach, wielu produktach i tysiącach rynków, GAIN Capital jest dynamicznym i dynamicznym liderem w przemyśle. Doceniamy naszych pracowników i wiedzą, że nie bylibyśmy dzisiaj, bez naszej wyobraźni, pracy zespołowej i poświęcenia. Zapewniamy wspaniałą obsługę naszych klienci detaliczni i instytucjonalni są naszym pierwszym celem, a każdy z naszych pracowników koncentruje się na dostarczaniu jak najlepszych doświadczeń handlowych. Nasze obecne miejsca pracy są wymienione poniżej Jeśli nie widzisz odpowiedniej roli, ale jesteś inspiracją do współpracy z prosimy o przesłanie CV i CV. STRONA GŁÓWNA. Rekorotwórcza rola rynkowa polega na zaangażowaniu istniejących klientów i zarządzaniu ryzykiem związanym z kontem, przyszłych celach, strategii rachunkowości a a także trwałe rozwiązywanie i udzielanie odpowiedzi na pytania, które klient może mieć w celu ułatwienia sukcesu i długowieczności klientów, przy jednoczesnym zwiększeniu aktywności handlowej. Utrzymanie i rozwijanie relacji z istniejącymi klientami Oferuje różne ścieżki dla klienta postępu i kierowania klientami w trakcie ich procesu rozwojowego. Dokonywanie i angażowanie nowych klientów w usługi weryfikacji kont firmowych. Zapewnienie klientom wszelkich istotnych informacji dotyczących ich kont, w tym badań instytucjonalnych i własnych komentarzy. stosownych walut, aby móc odpowiednio tłumaczyć i przekazywać te informacje klientom. Zwiększenie aktywności biznesowej klientów podczas wycofywania funduszy. Wskazanie obszarów do ulepszenia w ofercie produktów platformy witryn. Zapewnienie klientom lepszego zrozumienia rynków walutowych w celu ułatwienia ich planów dla t a także umożliwić im dywersyfikację portfeli inwestycyjnych. Współpracując z klientami w celu zrozumienia zdarzeń dotyczących cyklu życia, takich jak likwidacje, do przyszłego celu radzenia sobie z takimi zdarzeniami i unikać takich sytuacji. Dostosowanie ustawień konta klienta na podstawie specyficznych potrzeb rozprzestrzeniania, zwojów, wielkości handlu , platformy, firmy EA, itd. Praca z klientami w celu rozwiązywania sporów handlowych. Skuteczne przeprowadzanie indywidualnych kampanii mających na celu konwersję klientów podczas fuzji i przejęć firmy. Uzyskanie kluczowych informacji na potrzeby analizy konkurencji. Zyski, wiedza, praca jest mocno skupiona na angażowaniu ciepłych klientów za pośrednictwem rozmowy wychodzące i zdecydowana większość dnia będą rozmawiane z klientami za pośrednictwem naszej interaktywnej funkcji rozmowy online. Twoim klientem docelowym będzie zlokalizowany w Stanach Zjednoczonych i Chinach. Skills, Knowledge obejmuje automatyzację procesów ręcznych, segregowanie danych, tworzenie list, wyzwalanie kampanie marketingowe cyklu życia i optymalizacja narzędzi CRM. Budżet dzienny dla autoryzowanych marek krzyżowych ed w wielu kanałach cyfrowych, dostępnych w obrębie marketingu. Chowcy ściśle z marketingu i zespołami ds. zarządzania produktami w celu definiowania i wdrażania nowych funkcji i możliwości produktów w Salesforce Marketing Cloud. Czwiązuje z zespołem programistów WWW Cloud marketingu, marketingu markowych użytkowników satelitarnych. Nierwiejsze analizuje proces operacyjny w celu znalezienia i wdrożenia nowych skuteczności. Zapewnia skuteczność i elastyczność w tworzeniu rozwiązań do przepływu danych i integracji danych. Odpowiada za model usługi cloud marketingowej i przepływ danych podczas przesuwania między platformami ExactTarget, Salesforce, Account Maintenance , i inne, aby zapewnić zgodność procesów, takich jak anulowanie subskrypcji. Zapewnia codzienną konserwację systemu i konfigurację systemów, a także działa jako pierwsza linia kontaktów w pytaniach użytkowników. Zapewnia dokumentację i szkolenia dla użytkowników końcowych. audyty praktyk użytkowników w celu zapewnienia przestrzegania. Osłon i mana ges relacji z dostawcą usług marketingowych i aktywnie uczestniczy w relacjach z zespołem CRM. Salesforce relations. Warunki z partnerami technologicznymi w celu zrozumienia funkcjonalności systemu i postępów. Basic Qualifications.3 lat doświadczenia z platformą automatyzacji marketingu ExactTarget, preferowaną pocztą e-mail i kanałami SMS. Expert Marketing Automation umiejętności. Salesforce Sales Cloud doświadcza plus. Strong zrozumienia marketingu cyfrowego, zasad generowania popytu i najlepszych praktyk marketingowych w odniesieniu do strategii kontaktów, przechwytywania danych, analizy kampanii, deliverability i zgodności z CAN-SPAM. Wieloletnie wdrażanie i kodowanie wiadomości e-mail praktyki. Przywcześniejsze doświadczenie w pracy lub ściśle z marketingu, CRM i systemów informacyjnych. Grupa preferencji HTML. Preferencje rozwoju poczty e-mail. Zrozumienie rozwoju stron internetowych i cyfrowych technik projektowania, aby skutecznie zarządzać zespołem. Znajomość integracji z platformami CRM i właściwościami internetowymi. danych relacyjnych doświadczenie w zarządzaniu projektami, w szczególności w zarządzaniu procesami biznesowymi obejmującymi wiele zespołów, w tym marketingu, marketingu, nauk przyrodniczych i zespołów technologicznych. Umiejętności komunikacyjne w zakresie komunikacji. Doskonała zdolność organizacyjna do zarządzania wieloma priorytetami i zadaniami jednocześnie, zespołami wielofunkcyjnymi i komunikować się ze wszystkimi poziomami zarządzania. Songą znajomość procesów biznesowych sprzedaży, marketingu i wsparcia klienta. Zespół grający, biegły w różnych działach w celu zapewnienia akceptacji użytkownika i satysfakcji. Bachelor's Degree lub odpowiednik w marketingu, MIS, Business Administration lub Engineering. JOB PODSUMOWANIE. GAIN Starszy Analityk ds. Sprzedaży Salesforce jest odpowiedzialny za wspieranie ciągłego udoskonalania instancji firmy w odniesieniu do naszych inicjatyw CRM. Raportowanie do menedżera ds. CRM, CRM Strategy, który współpracuje ściśle z zespołem projektantów administrator biznesowy zapewnia codzienne wsparcie mu grupy użytkowników i globalne zespoły zajmujące się gromadzeniem, utrzymaniem, testowaniem, sprawozdawczością i szkoleniem w całej firmie - systemy CRM Obszary zainteresowania obejmują marketing marketingowy wsparcie klienta obsługi skuteczność, sprawozdawczość, dokumentację, szkolenie i akceptację użytkownika. Idealny kandydat zorientowany na szczegóły i posiadający doskonałe umiejętności rozwiązywania problemów Z powodzeniem poradzi sobie z niejednoznacznymi problemami, przejmuje pełną kontrolę i odpowiedzialność za znalezienie rozwiązań, a także kieruje się prostymi rozwiązaniami złożonych problemów. Wsparcie dla menedżera ds. CRM, CRM Strategy w celu komunikacji z firmą na wszystkich poziomach, współpracować z różnymi zespołami, aby wspierać projektowanie i wdrażanie nowych funkcji CRM. Pracuj jako administrator biznesowy Salesforce w celu utrzymania funkcjonalnych obszarów Salesforce, w tym zarządzania danymi, kontaktów, potencjalnych klientów, kampanii itp. Przeprowadź analizę działalności i opracuj wymagania w oparciu o potrzeby użytkowników i współpracę, aby umożliwić rozwiązania ułatwiające pr wiele pomysłów, ulepszeń, testów i działań wspomagających. Zaproszenia do spraw priorytetowych i przypadków użycia w celu wyjaśnienia wymagań dotyczących routingu, reguł przydziału, itp. Administrator Salesforce prowadzi obsługę danych. Przedstawia się integrację danych z innymi aplikacjami dla przedsiębiorstw. Usuń istniejące reguły łączenia w DupeBlocker z marketingiem i innymi zainteresowanymi stronami, w stosownych przypadkach zalecaj aktualizacje i wykonaj procedury, aby w sposób ciągły monitorować jakość i integralność danych w aplikacjach platformowych. Regalizacja i de-duplikacja danych z uwzględnieniem wielu narzędzi, w tym sprzedaży i marketingu Clouds. Performuj i ulepszaj standardowe procedury operacyjne zapewniające jakość i synchronizację danych w różnych systemach. Wspieraj organizację w zrozumieniu kontroli danych i spójności. Uzyskaj rekomendacje dla zarządzania jakością danych. Raporty i analizy. Skontaktuj się z zespołem ds. Marketingu, aby dostarczyć raporty kampanii, klientów metryki, et c, aby przyczynić się do ujednolicenia widoku danych klientów. Udostępnić informacje o firmach użytkownikom i zespołowi wykonawców Salesforce, współpracując z zainteresowanymi stronami w celu identyfikacji i prezentacji wskaźników KPI w raportach i panelach informacyjnych. Odpowiada za testy akceptacji użytkowników. Zdobądź i egzekwuj najlepsze praktyki. Sprawdź, przeanalizuj, a także stworzyć szczegółową dokumentację przypadków użycia, procesów biznesowych oraz potrzeb użytkownika, w tym informacji o wydaniach, przepływie pracy, danych, funkcjach i etapach niezbędnych do opracowania lub zmodyfikowania procesów. Dokumentacja procesów roboczych i odpowiednie zalecenia wpływające na wydajność operacyjną. Zmiany w dokumentacji zaprojektowanie i wdrożenie. Zrealizuj szczegółowe plany testowe dotyczące wdrażania nowej funkcjonalności, zapewniając zgodność z istniejącymi procesami. Support użytkowników i adoptowanie użytkowników. Monitor przyjmuje użytkowników i pomaga przyspieszyć adopcję w całej firmie np. dodatkowe sesje szkoleniowe, dobrze zorganizowane zasoby szacunkowe i wymagany czas oraz zapewniają raporty o stanie dziennym i tygodniowym komunikacji i umiejętności interpersonalnych. Elastyczność w celu spełnienia stale zmieniających się priorytetów i wyzwań. Przedstawiona wiedza na temat koncepcji bazy danych Zdolność do wyodrębniania, zarządzania i importowania danych. Zaleca się znajomość złożonych funkcji programu Excel, takich jak tabele programu vlookup i tabel przestawnych. STRONA GŁÓWNA. Client Onboarding ważną i instrumentalną częścią naszej działalności, ponieważ stanowi ona jedną z pierwszych możliwości wywarcia wrażenia na naszych klientach Naszym celem i misją jest zapewnienie jak najlepszej jakości obsługi klienta dzięki doskonałości operacyjnej i wykorzystaniu umiejętności naszych pracowników ciężko pracujących Nasz zespół zorientowany na usługi Pracujemy aktywnie we współpracy z zespołem ds. sprzedaży, obsługi klienta i zgodności, aby zapewnić przejrzystość wokół naszych procesów i promować wydajne i sprawne prowadzenie na bieżąco potencjalnych klientów. Dokładnie przeprowadzaj staranność w sprawie nowych aplikacji i dokumentów dla klientów detalicznych , korporacyjnych i wprowadzających brokerów jako część klienta onb aby upewnić się, że informacje są sprawdzane i zgodne z nimi. Niezbędne zrozumienie praktyk on-line i przepisów dotyczących AML KYC. Support w sprawnym i terminowym kontrakcie, ściśle współpracując z wewnętrznymi zespołami, aby rozwiązać problemy i otworzyć nowe konta zgodnie z naszymi poziomami obsługi. budowanie relacji skutecznie skutecznie interweniując z kluczowymi klientami wewnętrznymi i zewnętrznymi. Zidentyfikuj luki w wymaganej dokumentacji klienta, aby zatwierdzić nowe konta. Zapewnij zarządzanie zespołem informowanymi o problemach z przetwarzaniem i czerwonych flagach. Wykonaj zadania związane z utrzymaniem konta i procesami operacyjnymi nowego konta. Ogólne zadania administracyjne, w tym sporządzanie dokumentów i skanowanie dokumentów. Tworzenie i zarządzanie kontami użytkowników i uprawnieńmi. Przeprowadzanie szkoleń i realizowanie projektów wewnętrznych lub innych indywidualnych zadań delegowanych. Wykorzystaj naszą kulturę ciągłego doskonalenia, identyfikując i uczestnicząc w obszarach umożliwiających doskonalenie naszego procesu wstępnego. Wymagane kwalifikacje. Musi być umiejętność pracy w zespole zorientowanym na rozwiązania. Zdolność do organizowania i określania priorytetów. Zdolność do wielozadaniowości i być proaktywnym zespołem. Dedykowane z myślą o możliwości wykraczania poza zakres zadania. Doskonała werbalna, pisana oraz umiejętność komunikacji interpersonalnej Musi być w stanie komunikować się jasno i skutecznie z naszymi zewnętrznymi partnerami. Musi mieć możliwość skutecznego samodzielnego zarządzania terminami i SLA klienta pod wysokim poziomem głośności w środowisku środowiska Microsoft Windows. Zdolność do obsługi języka angielskiego do tłumaczenia rosyjskiego, arabskiego lub japońskiego plus. Prior operacyjnego biura back office, obsługi klienta lub związane z doświadczeniem plus. Bachelor s Degree w dziedzinie pokrewnej. Active komunikacji we wszystkich działach, w tym Zgodność, Księgowość, Sprzedaż, Usługi Klienta, Partner Relations Business Rozwój. Przy użyciu komputera osobistego, standardowego i specjalistycznego oprogramowania, i standar d urządzeń biurowych, takich jak telefon, faks, kopiarka, itp. Profesjonalne w biurze firmy Microsoft, w tym MS Project. Working Conditions. Warunki w klimatyzowanym, dobrze oświetlonym biurze, umiarkowany poziom hałasu. Company. Gain Capital Group, LLC jest bezpośredni dostęp do futures firmy brokerskiej, oferującej online transakcje na rynku futures poprzez naszą własność platformę handlową. Celem GAIN Futures jest zapewnienie najlepszej obsługi klienta w połączeniu z najlepszą dostępną platformą transakcyjną futures bezpośrednią W chwili obecnej rozwijamy się w bezprecedensowym tempie i mamy bezpośredni otwarcie w IT jako inżyniera oprogramowania. Job Description. Gain Capital Group, LLC poszukuje doświadczonego, energicznego, entuzjastycznego i ciężko pracującego inżyniera oprogramowania, aby opracować aplikacje na szeroką gamę produktów finansowych, wykorzystując wiedzę na temat rozwoju aplikacji pełnego cyklu życia kandydata będzie pracować niezależnie, z indywidualną odpowiedzialnością za jakość i skuteczność aplikacji, podczas pracy w środowisku zmiany i wzrost, z narażeniem i uczenia się najnowszej technologii Kandydat musi mieć możliwość stosowania wiedzy na temat zasad projektowania aplikacji, praktyk, rozwoju i analizy systemów Kandydat będzie również przestrzegać istniejących metod projektowania QA w zakresie projektowania i analizowania wymagań oraz architekta nowego systemów oprogramowania przy jednoczesnym zachowaniu integralności istniejących aplikacji. Modelowanie i symulacja oprogramowania Projektowanie interfejsów GUI na przód. Testowanie produktów i zapewnienie jakości. Ocenianie i identyfikacja nowych technologii wdrażania. Utrzymanie systemów przez monitorowanie i korygowanie defektów oprogramowania. Dostrajanie, ulepszanie, wyważanie, użyteczność , automatyzacja. Sprogramowanie, utrzymanie i dokumentowanie funkcjonalności oprogramowania. Zintegrowanie nowego oprogramowania z istniejącymi systemami. Przyglądanie oprogramowania, analizę kodu, analizę wymagań, przegląd oprogramowania, identyfikację danych dotyczących kodów, analizę ryzyka systemowego, analizę wiarygodności oprogramowania. jako menedżerowie projektów, syste ms analitycy oraz specjaliści ds. sprzedaży i marketingu. Konsultacje z kolegami w zakresie utrzymania i działania systemów oprogramowania i zadawania pytań w celu uzyskania informacji, wyjaśnienia szczegółów i wdrożenia informacji. Rozwiązywanie problemów i myślenie w ramach zespołu lub indywidualnie, aby sprostać Potrzebuję kandydatów musi posiadać tytuł licencjata w Computer Science Information Systems. Na najmniej 5-letnie doświadczenie w C SQL. Extensive umiejętność programowania serwera klienckiego, specjalizująca się w produktach i technologiach firmy Microsoft. Solid umiejętności w zakresie wykonywania całego rozwoju oprogramowania cyklu życia, w tym projektowania, kodowania i testing. Strong wiedzy na temat zorientowanych obiektowo zasad i design. Excellent umiejętności rozwiązywania problemów skills. Strong zrozumienia w projektowaniu, rozwoju i debugowania multithreading projektów oprogramowania. Preferred umiejętności również CC Win32.Role Summary. GAIN Capital Holdings, Inc NYSE GCAP jest globalnym dostawcą internetowych usług handlowych, specia lizing w walutach obcych, kontrakty na różnice CFD i kontrakty futures, obsługujące różnorodną bazę klientów detalicznych i instytucjonalnych z ponad 140 krajów GAIN Capital obsługuje i City Index, które zapewniają aktywnym handlowcom dostęp do globalnych rynków OTC Z siedzibą w Bedminster, NJ z 800 pracowników w Ameryce Północnej, Europie i Azji Pacyfiku. Na GAIN Capital poszukujemy kandydatów na wysoką postawę z podejściem typu "can-do", ceniącej pracę zespołową, innowacyjność i rozwój osobisty i zawodowy. Szukamy utalentowanej osoby, która dołączy nasz zespół finansowy w Bedminster, NJ. Key Obowiązki. Przedsiębiorstwo i własność wewnętrznych kontroli nad sprawozdawczością finansową Spółki zgodnie z sekcją 404 ustawy Sarbanes-Oxley z 2002 r. Zakres odpowiedzialności obejmuje projektowanie, dokumentowanie i wdrażanie wewnętrznych kontroli, które są zarówno zautomatyzowane i manualne. Ustanowienie kwartalnych subdecyfikacji kontroli finansowej zakończonych. Rozwój i szkolenie finansowe i nie n-finansowy personel do sprawowania kontroli zgodnie z zasadami firmy. Zarządzaj Dyrektorem i Dyrektorem w zakresie nadzoru nad polityką rachunkowości Spółki, w tym zgodnością z istniejącymi zasadami i wdrażaniem nowych polityk. Pomagaj dyrektorowi i menedżerowi w badaniach rachunkowych, w tym utrzymując aktualne zmiany raporty i wytyczne dotyczące rachunkowości zgodnie z US GAAP, interpretowanie nowych wymogów rachunkowości oraz przygotowywanie notatek obejmujących kompleksowe obszerne kwartalne procesy zamykania, w tym gromadzenie danych finansowych i przygotowywanie harmonogramów pomocniczych dla dokumentów SEC oraz zarządzanie zbliżonymi kalendarzy. Assist w procesie konsolidacji miesięcznej, w tym gromadzenie danych z podstawowych ksiąg rachunkowych, mapowanie do konsolidacji, a konsolidacja jest przydatna dla różnych grup. Opracowanie procesu między przedsiębiorstwami, obejmującego uzgodnienia i raportowanie sald międzyskładowych. Wsparcie zewnętrznego procesu sprawozdawczości, zapewniającego sprawozdania finansowe Spółki, jest prepa zgodnie z amerykańskimi wymogami GAAP i SEC. Osoba odpowiedzialna za przygotowywanie sprawozdań zarządu, prezentacji zarobków, oświadczeń pełnomocników, 8-Ks i miesięcznych wskaźników operacyjnych. Praca z audytem zewnętrznym w celu koordynacji merytorycznych procedur testowania, kontrolowania testów i przeglądu finansowego oświadczenia w sposób terminowy i skuteczny. Wymagane doświadczenie w zakresie wiedzy.4. doświadczenie w dziedzinie rachunkowości publicznej świadczy usługi publiczne, najlepiej w sektorze usług finansowych. 4 doświadczenie w zakresie rachunkowości publicznej plus. Doskonała znajomość wymagań Sarbannes-Oxley, COSO 2017 oraz projektowanie i zarządzanie zintegrowanymi procesami kontroli wewnętrznej. Eksperyment z wieloetapową konsolidacją złożoną. Doskonała znajomość US GAAP, w tym umiejętność literatury rachunkowości w zakresie badań, ustala pozycję i rozwija procedury wdrażania. pisemny. Profficiency w aplikacji Microsoft Office. Gr jeść Plains, FRX i doświadczenie księgowe SUN preferowane. Webfilings SEC systemu zbierania danych preferowane. Podsumowanie Role. Każdy w tej roli jest odpowiedzialny za codzienne zarządzanie operacyjne Partnerstwo biznesu B2B GAIN Capital Ta osoba będzie odpowiedzialna za partnera administracyjnego konfiguracja i zarządzanie zapytaniami partnera Sukces tej osoby będzie determinowany poprzez osiągnięcie podstawowych poziomów usług na czas włączenia, czas odpowiedzi na zapytania i zapewnienie wysokiego poziomu obsługi. Obowiązki. Przedstawianie nowych partnerów, w tym gromadzenie weryfikacja dokumentacji firmy KYC i koordynacja procesu zatwierdzania z Zgodą z zasadami. Konserwacja wszystkich partnerów we wszystkich stosownych systemach. Wsparcie dla wszystkich partnerów, które obejmują skuteczne rozwiązywanie problemów partnerskich, rozwiązywanie problemów i ułatwianie zespołom kierowniczym lub RM w razie konieczności. Przedstawienie i zaangażowanie projekty mające wpływ na partnerów kationy dla partnerów, zarówno regularne, jak i dorywczo. Uważaj, aby tworzyć skuteczne procesy biznesowe, wewnętrznie i dla partnerów Praca wewnętrzna w celu rozwiązania i wdrożenia. Aktualizacja i pogodzenie rabatów i płatności partnerskich. Inne obowiązki, którym powierzono, w tym, ale nie ograniczając do udziału w procesie Innowacyjne technologie informatyczne i komunikacyjne. Doskonałe umiejętności interpersonalne i podejście do obsługi klienta w rozwiązywaniu problemów. Doskonałe umiejętności komunikacji werbalnej i pisemnej..Ability to understand end-to-end processes and their interdependencies. Ability to work well across functional teams to resolve partner inquiries. Good time management skills, ability to prioritize work and judgment of how to use time meetings effectively. Ability to adapt to as well as assist in implementing and driving change. JOB SUMMARY. Positions in Client Servi ce are responsible for responding to client inquiries in an accurate and timely manner through phones, chats or emails Individuals get the job done by accurately applying procedural knowledge and guidelines to client calls, chats emails while developing and managing client relationships. As one of the world s leading Forex securities servicers, we combine unrivalled client service with innovative technology that delivers rich client data in user-friendly systems Financial Representatives are highly trained, motivated professionals that deliver services and solutions that exceed client expectations. ESSENTIAL FUNCTIONS. Being part of a team dedicated to handling all aspects of the customer experience. Handle incoming trading inquiries and client issues via phone, email and live, interactive chat. Provide client support by answering inbound phone calls and or e-mail regarding accounts, policies, services and available products. Place Spot FX, CFD s and Commodity trades, provide quotes and faci litate discussions regarding equity markets, fixed income markets, international markets and economic conditions. Engage client in meaningful dialogue and identify unstated needs or financial goals that may be achieved by further utilizing company services, products or tools. Work in a fast-paced and dynamic environment by assisting clients and delivering solutions-focused results. Facilitate inbound outbound opening of new accounts for potential clients who already indicated interest in our platform and provide support for existing customers. Desire to learn and utilize new concepts related to industry licensing, regulations, policies procedures, available programs services, etc. Excellent consultative, rapport-building, listening and communication skills. Ability to identify client interests or needs and offer services or solutions in a proactive manner. Demonstrate a positive and professional image at all times. Strong mathematical, analytical and problem solving skills. Strong attention to detail with emphasis on accuracy and timeliness. Ability to determine minimum maintenance requirements for all currency pairs, CFD s metals and commodities. The ability to calculate the liquidation values of the products we offer. REQUIRED QUALIFICATIONS. Fluency in Mandarin. College graduate or 2yr Customer service experience. Integrity and the ability to handle sensitive information and maintain confidentiality. Excellent listening, written, and verbal communication skills. Effective conflict resolution and problem solving skills. Approachable, flexible, dependable, and conscientiousness. Strong command of computer and typing skills Representatives will typically navigate through 4-5 software systems simultaneously. Keen interest in the investment and financial services fields. Demonstrates self-confidence and the ability to maintain composure in difficult situation. We will provide on the job training, but ideal candidates will be aggressive, flexible self-starters with excellent communication s kills, strong attention to detail and a service mindset in order to support GAIN s customers in the demanding, real-time environment of active trading. Series 7, 63, 3 and 34 licenses preferred 2 years work experience in a related brokerage environment. BS BA Degree preferably in Finance, Business Management Administration, or an equivalent combination of education, trainingpany Profile. Orient Financial Brokers OFB was established in January, 1994 in Dubai, the financial and commercial hub of the Middle East OFB is licensed and regulated by Central Bank of the UAE, to conduct brokerage in Foreign Exchange, Commodities and Money Markets. OFB has been at the forefront of bringing and popularizing leveraged trading in financial markets in the region Since its inception, OFB has continued to grow through its focus on customer service, efficiency and best practices. OFB s mission is to bring trading and diversification opportunities in wide variety of financial instruments to all segments of th e market, particularly retail investors. Request a Call Back. Subscribe to our newsletter. Get Connected.

No comments:

Post a Comment